recent posts

SUSZONE POMARAŃCZE

2015/10/30


Zapach mandarynek, suszonych pomarańczy, nadmiar nauki i zapadająca noc, kiedy wychodzisz parę godzin po długiej przerwie ze szkoły. Gubisz się w stertach swetrów, a Twój dzień staje się monotonny. Też tak masz? Spokojnie, nie jesteś sam. Chęć zapadnięcia w sen zimowy dopada również mnie. Gromadzę ogromy długich bluz i swetrów, które mają zastąpić tłuszcz, aby poczuć się jak mały miś. Trzeba zrobić też mały zapas świeczek, aby przyjemnie siąść ze znajomymi i wypić cynamonowe latte z miodem. Ponarzekamy też trochę na to, że jest za zimno, by gdzieś wyjść. Powspominamy też trochę lata i tego, co się działo w wakacje. Przy okazji zaplanujemy też kolejne dwa miesiące wolności po czerwcu w następnym roku. Pomimo tego i tak cieszysz się chwilą. I ciesz się jak najdłużej, bo pomimo ilości wad, staraj się znaleźć jak najwięcej zalet. Uda się, na pewno!










sweter SHEIN // kapelusz RESERVED // tunika ORSAY // torebka SHEIN // buty VAGABOND

25 komentarzy:

  1. Kocham pomarańcze..a kiedy mam monotonne dni to bardzo często oglądam zdjęcia z wakacji, wyjazdów itp i od razu jakoś lepiej:)
    adawaczkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia Ola :* Stylizacja cudowna http://all-me-and-all-about-me.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam:( Niestety. Ta pogoda tak na mnie działa. Super wyglądasz♥!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wydają się jakby miały gorszą jakość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram sie jakoś urozmaicać swój monotonny dzień ;)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj mnie też czasem dopada ta monotonia, ale staram się z nią walczyć :)
    Świetne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w kapeluszu! śliczny sweter:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę super notka! Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ola jestem pod wrażeniem tego jaka Ty jesteś piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia 💋

    OdpowiedzUsuń
  11. cynamonowe latte i długie swetry <3 jesienią do szczęścia nic innego mi nie jest potrzebne :)

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ola wyglądasz ślicznie, jak modelka!
    Jesień z jednej strony przytłacza, ale z tej drugiej jest czasem na siedzenie pod kocem z herbatą i ulubionym filmem lub książką, uwielbiam ją za to :)

    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny post Ola! Super zdjecia!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień ma swoje zalety, musimy tylko umieć znaleźć te odpowiednie dla siebie :)
    Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, przyjemny do czytania post! :)
    Śliczna stylizacja ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy okres ma swoje zalety, nawet jesień, pomimo tych ponurych chwil, kiedy nic się nie chce :) śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Misiu Cedrusiu, uwielbiam każdy twój post, ale w tym się naprawdę porządnie zakochałam!!😍 Na chwilę rozmarzylam się o tym, co było w wakacje i co mogę zrobić w następne, miałam wizję ciepłego, grudniowego popołudnia z przyjaciółmi przy świeczkach i ciepłym kakao...Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń